Stil on my way - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esther Jongen - WaarBenJij.nu Stil on my way - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esther Jongen - WaarBenJij.nu

Stil on my way

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

17 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Heej allemaal!

Ik ben nu in Bangkok. Nog twee uurtjes wachten voordat ik kan boarden.

Taxirit naar de airlinebus wad nog spannend. Taxi was te laat en reed gigantisch om..grrr! Gelukkig op tijd voor het busje. We zaten zo'n beetje opgestapeld met z'n allen hihi :-)

Vlucht vanuit Hanoi had vertraging, maar was ruim op tijd in Ho Chi Minh. M'n twee korte vluchten zijn tot nu toe goed gegaan. Ik heb alleen erg veel last van mijn oren! Ik heb hier nog nooit last van gehad, maar nu weet ik wat het is. Ik heb neusspray gekregen van de stewardes voor de volgende vlucht die ik een uur voor het opstijgen en een uur voor het landen moet gebruiken. Verder heb ik pillen gekocht hier op de luchthaven in Bangkok. Deze schijnen snel de oren te klaren...? Begint nu na een uurtje wel iets te beteren. Ik had ook twee bekertjes met warme watten erin gekregen. Hielp goed met opstijgen, maar niet met dalen helaas!

Nog even geduld en dan eindelijk op naar Amsterdam!!!

Kussies,
Esther

  • 16 Augustus 2011 - 17:31

    Kees:

    Hey Esther,

    Neusspray helpt inderdaad, ik was deze reis ook een beetje verkouden, heb met het opstijgen en landen neusspray gebruikt en had toen veel minder last.

    Hey goede reis terug naar huis.
    Groetjes,
    Kees

  • 17 Augustus 2011 - 10:39

    Piet En Tonny:

    Ha Esther

    Welkom thuis!!!!!!
    Na een lange vermoeiende reis eindelijk weer thuis.
    We hopen dat het laatste stuk ook zonder problemen verlopen is.
    En hopen dat je de laatste vakantiedagen nog lekker uit kunt rusten!
    En dat je in het nieuwe schooljaar er weer met frisse moed tegen aan kunt gaan.
    We horen wel het!! Heel veel groetjes uit het zonnige Spanje.

    Piet en Tonny

  • 17 Augustus 2011 - 12:49

    Susan :

    Hallo esther,

    Ik heb je verslagen en foto's bekeken.
    Wat indrukwekkend allemaal zeg.
    Zo zie je maar wat eingelijk hartstikke verwent zijn altijd.
    En hoe erg het aan de andere kant kan zijn.
    Wens je nog een goeie terug reis, hopelijk met minder oorpijn.

    Groetjes Susan

  • 17 Augustus 2011 - 12:49

    Susan :

    Hallo esther,

    Ik heb je verslagen en foto's bekeken.
    Wat indrukwekkend allemaal zeg.
    Zo zie je maar wat eingelijk hartstikke verwent zijn altijd.
    En hoe erg het aan de andere kant kan zijn.
    Wens je nog een goeie terug reis, hopelijk met minder oorpijn.

    Groetjes Susan

  • 18 Augustus 2011 - 09:29

    Nini:

    He meis,

    Je bent waarschijnlijk net aangekomen in Nederland.
    Hopelijk heb je een goede terugreis gehad en viel de pijn aan je oren mee.
    Poehh je zal wel hartstikke moe zijn na al die overstappen.
    Rust goed uit en dan spreken we elkaar snel.

    Kuzz Janine

  • 19 Augustus 2011 - 11:30

    Jo:

    Hallo Esther,

    Je bent misschien nu al in Nederland... maar ik moet je zeggen dat ik erg genoten heb van jouw reisverslagen. Het was net alsof ikover jouw schouder meekeek naar dat mooie land met zijn plussen en minnen..
    Het meeste indruk maakte op me de belevenissen in de kinder tehuizen. Pakkend en ook met medelijden gelezen hoe ze daar met die arme drupkes omgaan. Rillingen liepen over mijn rug.
    Als je met eigen ogen deze situaties bekijkt dat denk je......... WAT ZIJN WE VERWEND!!!!!!!
    Esther jij zult dit beter beseffen dan menig ander. Chapeau dat je dit gedaan hebt. Vakantie tijd gebruiken om de medemens te helpen.
    Meisje geniet nog een paar dagen van de vakantie. Ik kom zeker nog eens aan om bij te praten want ik heb nog een aantal vragen.
    Groetjes Jo

  • 19 Augustus 2011 - 18:37

    Henny:

    Ha die Ester. WELKOM WELKOM in ons mooie landje je hebt de zon mee genomen.
    Hier ben ik weer terug van vakantie. Ik denk dat je nu ook weer lekker op de bank zit achter een patatje mayo in Moofert lekker bie mam en pap en de hond.
    Goeie reis gehad ???
    Heb nog gauw de laatste reisverslagen gelezen, jeetje wat is het daar een prachtig land. Nog wat van Mieke gehoord. ik ga volgende week zondag er naar toe.
    ik ga nu gauw weer verder met de was, de strijk en dan nog een weekje van de vakantie thuis genieten.
    Dit is nu denk ik wel mijn allerlaatste bericht, geniet jij ook nog het laatste weekje en wie weet zien we elkaar met ons familieweekend met het pannekoeken bakken.
    Liefs Henny

  • 21 Augustus 2011 - 11:13

    Gerry En Gerrit:

    s

    th
    hoi esther even een berichtje uit ysselsteyn
    wat waren wij blij jou te zien heb nu de kract gehad om jou reis verslag te lezen na de geburtenis met onze errik wat een fantastise reakties en medeleven heb jij gehad zo zie maar dat je veel vrienden en kennisen familie nodig heb ook wij hebben dat ervaren anders was het voor ons nog onverdragelijker geweest wat ben ik trots en blij dat je het project heb kunnen afmaken we hebben hebben lekker hollandse wortelstamp met spek en worst gegeten jou woorden mij lievelings kostje zou er dan een seintje van boven zijn gekomen groetjes gerrit en gerry

    r

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Op deze pagina vinden jullie mijn reisdagboek waar ik vanaf zomer 2011 mijn verre en korte reizen zal beschrijven. In de zomer van 2010 heb ik ruim 5 weken doorgebracht in Costa Rica en hier is mijn reislust echt tot leven gekomen.. Wat een heerlijk gevoel, lekker op reis zonder precies te weten hoe, wat en waar. Mijn beschreven reizen tot nu toe (vanaf aanmelding waarbenjij.nu): Juli en augustus 2011: 4 weken vrijwilligerswerk in Vietnam, daarna 2 weken reizen. Februari 2012: korte stedentrip naar Barcelona. April/mei 2012: 2 weken Italie met mijn ouders Zomer 2012: 5 weken Ecuador; reizen en als afsluiting 3 weken vrijwilligerswerk een Biologisch Reservaat 'Cerro Seco'. Winter 2012/2013: 3 weken Ecuador; samen met mijn amigos Navidad & Ano Nuevo vieren!! Voorjaar 2013: Zuid Italië, geweldige tijd, veel gedaan en gezien, maar geen verslagen gemaakt... Augustus 2013 - augustus 2014: ik ben mijn droom nagegaan. Ik heb een jaar onbetaald verlof genomen en ben op wereldreis gegaan en heb hierdoor nog meer van de wereld mogen zien. Australië, Nieuw Zeeland, Fiji, Japan, Taiwan, Indonesië, Maleisië, Cambodja, Laos en Thailand. Juli/augustus 2015: 5 weken naar Peru en Bolivia. Weekje Spaanse taal opfrissen met individuele lessen op een taalschool in Cisco. Een week vrijwilligerswerk bij een dierenopvang centrum en drie weken rondgetrokken door Peru en Bolivia. Juli/augustus 2016: 4,5 week Maleisië, Borneo en Singapore!

Actief sinds 09 Juni 2011
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 182418

Voorgaande reizen:

27 Juli 2016 - 27 Augustus 2016

Maleisië, Borneo, Thailand en Singapore

19 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Peru & Bolivia 2015

20 Augustus 2013 - 01 Augustus 2014

The journey of my life!

26 December 2012 - 15 Januari 2013

Ecuador parte II

01 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Ecuador: Travelling & Volunteering

23 April 2012 - 04 Mei 2012

Italië 2012

20 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Barcelona

09 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Esther gaat Vrijwillig Wereldwijd

Landen bezocht: