Time for the next adventure... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Esther Jongen - WaarBenJij.nu Time for the next adventure... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Esther Jongen - WaarBenJij.nu

Time for the next adventure...

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 Juli 2015 | Nederland, Roermond

Hallo allemaal,

Sowww, echt lang geleden dat ik hier een verhaaltje plaatste.. Tijd voor een nieuw avontuur dacht ik zo, dus als jullie willen, kunnen jullie weer op de hoogte blijven van mijn nieuwe belevenissen :-)

Deze keer ga ik niet voor 12 maanden, no worries ;) Ik ga de zomerweken doorbrengen in Peru. Ik heb vijf weken de tijd om het land, waar ik al heel lang heen wil, te ontdekken.

Ik vlieg morgenmiddag naar Lima en overmorgen vlieg ik door naar Cuzco. Ik zal de eerste twee weken verblijven in een appartement met andere studenten en vrijwilligers.

De eerste week zal in het teken staan van Spaanse les, even de tijd nemen om mijn (voor)kennis op te halen hihi. Ook schijnen er leuke barretjes te zijn waar ik mijn dansmoves verder kan ontwikkelen :P

Dan een weekje vrijwilligerswerk in een opvangcentrum voor (wilde) dieren net buiten Cuzco.
Daarna een 4 daagse jungle trail naar de Machu Picchu.

Wanneer dat erop zit, heb ik eigenlijk nog niks gepland. Ik zie wel weer waar ik terecht kom. En natuurlijk pas ik weer goed op mezelf :-)

Mijn backpack is gepakt. Het is bijna eng hoe makkelijk ik 'm nog dicht kreeg... Voor mijn gevoel heb ik super veel bij me, maar ik heb zelfs plek over hihi.

Tot schrijfs! Reizen jullie weer een beetje met me mee?

Liefs,
Esther

PS: ik heb geen fotoruimte meer en ook niet meer bij gekocht hier op waarbenjij (reis is duur genoeg...), dus foto's moeten jullie na mijn reis bekijken of via facebook..

  • 18 Juli 2015 - 21:47

    Marion:

    Another adventure...!
    Denk aan je!
    Knallen!
    XXX

  • 18 Juli 2015 - 21:52

    Patricia & Shirley:

    Hoi Esther,

    Wij reizen zeker weer een beetje met jou mee.
    Een hele goede vlucht/ reis en vakantie gewenst.
    Groetjes, van Shirley en Patricia

  • 18 Juli 2015 - 21:56

    Mariëtte:

    Hoi Esther, dat wordt dan weer een avontuur voor jou. Heel veel plezier en een goede reis.
    Groetjes Mariëtte.

  • 18 Juli 2015 - 22:15

    Marlea:

    Geniet van je nieuwe avontuur!

  • 18 Juli 2015 - 22:45

    Wendy Levels:

    Ha Esther,

    Wij wensen je een mooie reis, pas goed op jezelf!
    Geniet weer van deze mooie reis...

    Groetjes Raymond Wendy en Jarno Levels
    uit Wessem

  • 19 Juli 2015 - 00:21

    Mariekske :

    Estherke!
    Take care en geniet!!
    Xx

  • 19 Juli 2015 - 10:16

    Annemie:

    Hoi Esther, veel reisplezier en leuk om je weer te volgen. Groetjes van ons.

  • 19 Juli 2015 - 10:53

    Annie Aldenhuijsen:

    Zeker we zijn weer super benieuwd naar jou fantastisch geschreven reis verhalen. Wel jammer dat we zo lang op de foto,s moeten wachten. Deze lijken me weer geweldig mooi te worden, Esther geniet van je reis liefs tante Annie en Oom Paul

  • 19 Juli 2015 - 13:30

    Joyce:

    Ik volg je weer :)
    Super mooi vooruitzicht! Vooral machu Picchu schijnt heeel mooi te zijn.
    Geniet ervan XXX

  • 19 Juli 2015 - 14:54

    Peter Tillmann:

    Esther heel veel genieten en ervaringen op doen...dat lijkt ons ook wel wat haha...voor nu volgen we de verhalen xx danielle en peter

  • 19 Juli 2015 - 15:39

    Harry Jongen:

    Fijne reis, Esther, met veel nieuwe avonturen. Geniet ervan en let goed op jezelf. Harry en Truusje.

  • 19 Juli 2015 - 18:40

    Elly:

    Hallo Esther
    We willen je weer heel veel plezier wensen
    Nu in Peru geniet van je vakantie
    En weer al die nieuwe dingen

    Gr tante Elly en ome Ed

  • 20 Juli 2015 - 08:40

    Pollie Kaal:

    Hoi Esther,
    Dat klinkt weer als een heel geweldige reis. Heel veel plezier, pas goed op jezelf! Ik ga je zeker volgen en hoor de rest van de verhalen wel tijdens het etentje! Geniet ervan!
    Groetjes Pollie en de rest van de family.

  • 20 Juli 2015 - 19:15

    Gerry:

    hoi Esther
    ben weer benieuwt naar je avontuur in PERU.
    ga weer met je mee op reis.
    geniet er van

    gr ome Gerrit tante Gerry *



  • 22 Juli 2015 - 09:24

    Jootje:

    Dat je tas nog dicht pastte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Op deze pagina vinden jullie mijn reisdagboek waar ik vanaf zomer 2011 mijn verre en korte reizen zal beschrijven. In de zomer van 2010 heb ik ruim 5 weken doorgebracht in Costa Rica en hier is mijn reislust echt tot leven gekomen.. Wat een heerlijk gevoel, lekker op reis zonder precies te weten hoe, wat en waar. Mijn beschreven reizen tot nu toe (vanaf aanmelding waarbenjij.nu): Juli en augustus 2011: 4 weken vrijwilligerswerk in Vietnam, daarna 2 weken reizen. Februari 2012: korte stedentrip naar Barcelona. April/mei 2012: 2 weken Italie met mijn ouders Zomer 2012: 5 weken Ecuador; reizen en als afsluiting 3 weken vrijwilligerswerk een Biologisch Reservaat 'Cerro Seco'. Winter 2012/2013: 3 weken Ecuador; samen met mijn amigos Navidad & Ano Nuevo vieren!! Voorjaar 2013: Zuid Italië, geweldige tijd, veel gedaan en gezien, maar geen verslagen gemaakt... Augustus 2013 - augustus 2014: ik ben mijn droom nagegaan. Ik heb een jaar onbetaald verlof genomen en ben op wereldreis gegaan en heb hierdoor nog meer van de wereld mogen zien. Australië, Nieuw Zeeland, Fiji, Japan, Taiwan, Indonesië, Maleisië, Cambodja, Laos en Thailand. Juli/augustus 2015: 5 weken naar Peru en Bolivia. Weekje Spaanse taal opfrissen met individuele lessen op een taalschool in Cisco. Een week vrijwilligerswerk bij een dierenopvang centrum en drie weken rondgetrokken door Peru en Bolivia. Juli/augustus 2016: 4,5 week Maleisië, Borneo en Singapore!

Actief sinds 09 Juni 2011
Verslag gelezen: 553
Totaal aantal bezoekers 182261

Voorgaande reizen:

27 Juli 2016 - 27 Augustus 2016

Maleisië, Borneo, Thailand en Singapore

19 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Peru & Bolivia 2015

20 Augustus 2013 - 01 Augustus 2014

The journey of my life!

26 December 2012 - 15 Januari 2013

Ecuador parte II

01 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Ecuador: Travelling & Volunteering

23 April 2012 - 04 Mei 2012

Italië 2012

20 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Barcelona

09 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Esther gaat Vrijwillig Wereldwijd

Landen bezocht: